Kontakt
Formularz kontaktowy

POMOC
Zanim do nas napiszesz...
Upewnij się, że rozwiązania Twojego problemu nie ma poniżej.
Zapłaciłem przez PayPal za MP/MPTV - w jaki sposób odebrać licencje?
Jeżeli po wpłacie licencja nie została odebrana to prosimy otworzyć aplikacje MP/MPTV która ma otrzymać zakupioną licencje. Proszę ponownie przejść do płatności PayPal i wdusić przycisk przekierowujący na naszą witrynę. Na otwartej stronie internetowej widnieją dwa kroki. W pierwszym kroku płacimy za licencje, a w drugim ją odbieramy. Proszę przejść od razu do kroku drugiego aby uzyskać licencje.

Więcej informacji na ten temat uzyskasz też klikając tutaj.
Licencja w wersji mobilnej nagle znikła!
Licencja w wersji mobilnej jest przypisana do numeru urządzenia IMEI oraz numeru karty SIM (jeżeli takowa występuje w urządzeniu). Jeżeli licencja nagle zniknie - oznacza to, że jeden z numerów zmienił się. Czyli np. zmieniono urządzenie lub wyjęto kartę SIM - bądź ją włożono lub wymieniono na inną. Są też specyficzne sytuacje - jak np. korzystanie z dostępu do internetu przez Aero co jest traktowane również jak karta SIM. Proszę też upewnić się, że telefon nie działa w trybie samolotowym. Aby odzyskać licencje należy zatem przywrócić stan urządzenia (czyli przykładowo włożyć z powrotem wyjętą wcześniej kartę SIM lub połączyć się z Aero lub wyłączyć tryb samolotowy). Gdy oba numery (które są widoczne na zakładce Informacje) będą zgadzać się z tymi które zostały u nas zapisane w trakcie zakupu licencji ponownie będzie ona aktywna.

W razie dalszych problemów i sytuacją w której nie uda się przywrócić licencji samodzielnie należy do nas przesłać:

1. Zakupiony kod
2. Oba numery (HID i SIM) widoczne w oknie "Informacje" w aplikacji MPTV.

Po otrzymaniu tych informacji nasz technik przywróci dostęp do aplikacji.
Kupiłem kod przez SMS. Po jego wpisaniu otrzymuje komunikat, że jest on zły lub wykorzystany.
Przed wpisaniem kodu proszę ustawić listy rozwijane w oknie aktywacji tak aby odpowiadały transakcji np. przelew + odpowiednia ilość dni. Wówczas kod powinien zadziałać. Jeżeli nie, proszę upewnić się, że kod został odczytany poprawnie. Częste pomyłki dotyczą np. niektórych liter i cyfr (np. często mylony jest znak 1 z literką I). W razie dalszych problemów prosimy przesłać:

1. Formę płatności za kod
2. Jeżeli formą płatności był SMS prosimy przesłać numer telefonu z którego kod został zakupiony, numer na który SMS został wysłany oraz treść SMSa.
3. Zakupiony kod
4. 40-znakowy numer widoczny w oknie doładowania aplikacji (MyPlayer - aplikacja desktopowa) bądź numery HID i SIM widoczne w oknie "Informacje" (MyPlayerTV - aplikacja mobilna)



REKLAMA



KONTAKT
Zapraszamy do kontaktu
Nie znalazłeś powyżej odpowiedzi na swoje pytanie? Napisz do nas.

Jeżeli masz dla nas pilną wiadomość, to możesz użyć formularza kontaktowego, aby ją wysłać. Nie zapomnij wybrać odpowiedniej "sprawy" w jakiej piszesz. Ułatwi to nam selekcję wiadomości. Odpowiadamy na każde pytanie najszybciej jak to możliwe.

Przy pomocy tego formlarza pomagamy również w rozwiązywaniu reklamacji związanych z płatnościami (również SMS).


Kim jesteś?
W jakiej sprawie do nas piszesz?

⌨️ Zostało: 1024 znaków.




REKLAMA